iskanje

Šport za zdravje tudi pozimi

Nazaj

Reportaža z zimskega športnega dne 25. januarja 2023

Dijakinje in dijaki so lahko izbirali med več možnostmi:

• smučanjem in deskanjem na Krvavcu,
  • pohodom ob morju (Strunjanska krožna pot),
  • pohodom po Tivolskem in Šišenskem hribu v kombinaciji z drsanjem v Hali Tivoli,
  • aktivnostmi v ŠD GIB
  • in zimskimi aktivnostmi na Jezerskem.

Za aktivnosti na Jezerskem se je odločilo le nekaj dijakov, zato te dejavnosti nismo izvedli.

POHOD IN DRSANJE V TIVOLIJU

Pohoda z drsanjem se je udeležilo 141 dijakinj in dijakov s 13 učitelji spremljevalci.

Zaradi zelo velikega števila dijakov smo enourni pohod po Tivolskem in Šišenskem hribu izvedli v dveh skupinah, po dveh različnih poteh. Nato je sledilo še drsanje vseh dijakov skupaj v Hali Tivoli.

Lepo je bilo!

Besedilo: Nataša Nakrst in Mojca Kolbl Repinc, fotografije Tia Novak, Maja Tkavc, Hana Đešević in Mojca Kolbl Repinc

VODENA VADBA V ŠD GIB

V športnih aktivnostih v ŠD Gib je uživalo 78 dijakinj in dijakov. Spremljali so jih trije učitelji spremljevalci. Vadba je potekala v petih skupinah:

1. skupina je skakala na različnih trampolinih,

2. skupina je vadila akrobatiko na gimnastičnem orodju,

3. je imela funkcionalno vadbo,

4. skupina je spoznavala osnove juda in drugih borilni iger,

5. skupina pa igrala floorball in košarko na en koš. Vsi dijaki so na vsaki postaji vadili 30 minut.

Dijaki so bili z vadbo zelo zadovoljni, nekatere dijakinje so izrazile željo, da bi jih učitelj juda prišel učit samoobrambe.

Besedilo: Nataša Nakrst in Mojca Kolbl Repinc, fotografije Mojca Kolbl Repinc

SMUČANJE IN DESKANJE NA KRVAVCU

Smučanja so se udeležili 304 dijaki iz vseh štirih letnikov in kar 21 učiteljev spremljevalcev. Zaradi velikega števila udeležencev smo odhod iz Tivolija načrtovali v dveh delih; dijaki 1. in 2. letnika so se s štirimi avtobusi pod Krvavec odpeljali ob 7.30, dijaki 3. in 4.letnika pa s tremi avtobusi ob 8.00.

Dopoldne je bilo vreme lepo, snega je bilo dovolj, proge lepo urejene in smuka ugodna. Že kmalu po 11.30 pa se je večina smučišč odela v meglo. Poljanci smo upoštevali pravila varne vožnje in v danih razmerah smučali zelo previdno. Poškodoval se ni nihče.

Tudi v dolino smo se s kabinsko žičnico odpeljali v dveh delih; dijaki 1. in 2. letnika ob 15.00, dijaki 3. in 4. letnika pa ob 15.15. V Ljubljano smo prispeli ob 16.30.

Kljub megli so se dijaki na smučarskem športnem dnevu imeli lepo. Videlo se je, da so tako druženje že zelo pogrešali.

Besedilo: Nataša Nakrst in Mojca Kolbl Repinc, fotografije Iza Kožuh, 3.E

POHOD OB MORJU

Pohoda se je udeležilo 263 dijakov in dijakinj. Potekal je po Piranski pešpoti ob morju do cerkve v Piranu, kjer smo imeli postanek za malico. Izbor kraja za malico se je nekaterim učiteljem in dijakom zaradi vetra zdel neprimeren. Sam se z njimi ne strinjam, saj smo imeli res lep sončen dan in veter niti ni bil tako močan, razgled je pa bil naravnost fantastičen. Po malici smo pot nadaljevali do Fiese, Pacuga, se povzpeli na klif in hodili po čudoviti poti skozi gozd, dokler se nismo spustili po cesti v Strunjan, kjer smo pri krožišču prečkali cesto in nadaljevali naš pohod po Paranzani, ki je del Strunjanske pešpoti do izhodišča. Po poti se nam je pridružil tudi kuža in nam sledil vse do Portoroža. Tam sem poklical obalno zavetišče kjer so dejali, da bodo zadevo preverili.

Pohod se v lepem vremenu vsekakor splača ponoviti, saj je bilo res lepo, pot je varna in dobro označena. V slabem vremenu bi bila pa zgodba verjetno povsem drugačna.